تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

جستجو، انتخاب و خرید آسان به همراه انواع مطالب خواندنی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

محبوب ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


برچسب های مهم

آمار بازدید سایت

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 12
  • بازدید دیروز : 48
  • بازدید کل : 353555

چگونه یک ویندوز قابل حمل در حافظه های USB بسازیم؟


چگونه یک ویندوز قابل حمل در حافظه های USB بسازیم؟

آیا تا به حال با کامپیوتری که متعلق به شما نیست کار کرده اید؟ عدم دسترسی برای نصب برنامه دلخواه روی یک کامپیوتر دیگر فکرتان را مشغول کرده است؟ تا به حال شده از نو به شخصی سازی یک کامپیوتر پرداخته و سعی کنید خود را با چم و خم های آن سازگار کنید؟

چه می شود اگر بگوییم می توانید یک ویندوز مخصوص به خود را همراه با تمامی برنامه ها و شخصی سازی هایی که روی آن دارید در جیبتان حمل کرده و هر گاه خواستید آن را در هر کامپیوتر دیگری اجرا کنید؟

با خواندن مطلب آموزشی امروز انجام این کار برایتان ممکن می شود. بیشتر از این نمی خواهیم منتظرتان بگذاریم. در همین ابتدای کار بگوییم با روشی که در ادامه می گوییم، قادر به راه اندازی Windows To Go در فلش مموری یا به ترجیحاً یک درایو خارجی هستید. بدین وسیله می توانید یک نسخه از ویندوز 8 یا 8.1 و يا 10 را به هر جایی که می خواهید برده و به هر سیستمی که مایل هستید وصل کنید.

Windows To Go چیست؟

Windows To Go در واقع یک نوع از ویندوز 8.1 نسخه ی اینترپرایز بوده که جهت اجرا روی یک دیوایس قابل حمل همچون فلش مموری و یا یک درایو خارجی طراحی شده است. در این حالت شما قادر خواهید بود هر برنامه ای که می خواهید را روی آن نصب و از اطالاعات ذخیره شده درون این درایو استفاده کنید. همچنین لازم به ذکر است برای همگام سازی اطلاعات تان در برنامه های مختلف نیاز دارید آن ها را از فروشگاه ویندوز خریداری کنید.

به چه چیزهایی نیاز داریم؟

برای شروع به یک فلش مموری با حداقل 16 گیگابایت فضای خالی (32 گیگابایت ایده آل تر به نظر می رسد، در این صورت قادر به نگهداری فایل های خود در آن هستید) و یا یک درایو خارجی نیاز دارید. در این مقاله از یک فلش مموری تأیید شده توسط مایکروسافت استفاده شده است. این در حالی است که می توانید از یک فلش مموری معمولی هم استفاده کنید.

یک فلش مموری دارای تأییدیه قادر است نصب و راه اندازی درست Windows To Go و هم چنین بوت شدن سریع آن را تضمین کند. این در حالی است که استفاده از یک فلش مموری عادی نیز می تواند این کار را انجام دهد. فقط در این راه ممکن است در هنگام بوت شدن با تاخیر بیشتری مواجه شوید.

البته استفاده از یک فلش مموری USB 3.0 می تواند این فرآیند را تسریع کند. علاوه بر این ها به موارد زیر نیز نیاز پیدا خواهید کرد:

  • یک فایل ISO یا دیسکی که شامل فایل نصب ویندوز 8، 8.1 و یا 10 باشد. با این روش برای ویندوز های دیگر به جز ویندوز 10 نیازی به لاینسنس اینترپرایز ندارید. همچنین قادر هستید فایل ISO ویندوز 10 را از وبسایت مایکروسافت دریافت کنید.
  • Rufus نام یکی از صدها برنامه ای است که شما را قادر می سازد فلش مموری خود را به اصطلاح بوتیبل کرده. البته برای این کار می توان از Command Line نیز استفاده کرد.
  • GImageX نام ابزاری است که شما را قادر می سازد فایل های نصب ویندوز را به داخل فلش مموری انتقال دهید. اگر در حال استفاده از یک فلش مموری دارای تاییدیه هستید نیازی به استفاده از این ابزار ندارید.

نحوه ی نصب Windows To Go

پیش از هر چیزی فلش مموری خود را به کامپیوتر متصل کرده و آن را با استفاده از ابزار Rufus بوتیبل کنید. این به معنای توانمندسازی فلش مموری شما جهت نگهداری یک سیستم عامل و سپس راه اندازی آن به هنگام روشن شدن کامپیوتر است. همانطور که گفته شد می توانید یکی از دو روش Rufus و یا استفاده از Command Line را انتخاب و توسط آن فلش مموری خود را بوتیبل کنید.

دستورالعمل Command Line برای بوتیبل کردن فلش مموری

با این که Rufus قادر به بوتیبل کردن فلش مموری شما است، اما گاهی اوقات این عمل ناموفق خواهد بود. پس اگر قادر به استفاده از Command Line هستید حتماً از آن استفاده کنید. با این روش دیگر امکان شکست خوردنی وجود ندارد!

 

windows2go-rufus
 

 

با جستجو کردن CMD ابزار Command Prompt را باز کرده، پس از آن برای بوتیبل کردن فلش مموری از طریق این مورد مراحل زیر را طی کنید:

  1. دستور diskpart را وارد و دکمه ی Enter را بزنید.
  2. دستور list disk را وارد و مجددا Enter را بزنید.
  3. دستور بالا مشخص می کند که چند درایو حافظه در سیستم شما فعال بوده و به صورت تقریبی چند گیگابایت فضا در اختیار کاربر می گذارند. در موردی که ما استفاده کردیم با 14 گیگابایت حافظه ی در دسترس مواجه بودیم.
  4. پس از این که درایو حافظه ی خود را شناسایی کردید کافی است از دستور select disk x استفاده کرده و به جای مشخصه ی X شماره ی حافظه ی مورد نظرتان را قرار دهید.
  5. دستور clean را وارد کرده تا حافظه ی درایو شما پاک شود.
  6. دستور create part pri را وارد کرده تا بدین طریق قادر به ساخت یک پارتیشن جدید باشید.
  7. برای انتخاب اولین پارتیشن از دستور select part 1 استفاده کنید.
  8. برای نشانه گذاری پارتیشن فعال از دستورactive استفاده کنید.
  9. برای خروج دستور exit را وارد کنید.

 

disk-partition-e1456808956480
 

 

پس از طی مراحل بالا برای این که ببینید فلش مموریتان بوتیبل شده است یا خیر می توانید از نرم افزاری مانند AOMEI Partition Assistant استفاده کنید. در صورت بوتیبل بودن باید با وضعیت «Active» مواجه شوید. همچنین نیاز دارید تا فلش مموری خود را به NTFS فرمت کنید. تبریک می گوییم؛ فلش مموری شما بوتیبل شده و آماده است تا Windows To Go روی آن راه اندازی شود.

انتقال فایل نصبی ویندوز به فلش مموری

برای انتقال فایل ویندوز به فلش مموری خود فایل ISO ویندوزی که در اختیار دارید را باز کنید. پس از آن به فولدر ایجاد شده رفته تا فایل install.wim را ببینید. برای باز کردن فایل ISO کافی است روی آن کلیک راست کرده و با انتخاب گزینه ی Mount به فایل های ویندوز دسترسی داشته پيدا كنيد.

سپس نرم افزار GImageX را باز کنید. این نرم افزار به واسطه یک محیط کاربری گرافیکی و بدون نیاز به تاییدیه مراحل راه اندازی را تکمیل می کند.

 

install-wim-e1456808908711
 

 

با باز کردن نرم افزار، در بخش Apply گزینه ی Browse را انتخاب کرده و سپس محلی که محتویات فایل ISO در آن قرار دارد را پیدا کنید. پس از انجام این کار فایل install.wim را انتخاب کنید.

 

windows2go-gimagex
 

 

روی گزینه ی Apply کلیک کرده و منتظر بمانید. این پروسه ممکن است مدت زمان زیادی طول بکشد، مخصوصاً اگر فلش مموریتان به قدر کافی سریع نباشد.

 

windows2go-GIMageX-applying-wim
 

 

برای ما تقریباً 5 ساعت زمان صرف شد تا این پروسه به پایان برسد.

 

windows2go-gimagex-complete
 

 

پس از این که عملیات نصب با موفقیت به اتمام رسید قادر به استفاده از Windows To Go و بوت کردن ویندوز خودتان روی هر کامپیوتر دیگری هستید.

چگونه Windows To Go را بوت کنیم؟

اولین چیزی که باید در مورد پروژه مورد بحث بدانید این است که نمی توانید به سادگی فلش مموری خود را به کامپیوتر متصل کرده و سپس ویندوز خود را از روی آن اجرا کنید. اول از همه و پیش از بوت شدن سیستم از روی درایو کامپیوتری که از آن استفاده می کنید، به BIOS رفته و مطمئن شوید که گزینه ی بوت و را اندازی سیستم عامل روی یک درایو خارجی مثل همین فلش مموری مورد استفاده ی ما تنظیم شده باشد.

در این مقاله به صورت کامل به BIOS پرداخته شده است. این بخش در واقع اولین قطعه ی نرم افزاری است که روی کامپیوتر شما به اجرا در آمده و یک پایه ی اساسی برای سیستم های ورودی و خروجی به حساب می رود. اگر آن را به درستی تنظیم کنید قادر هستید چند سیستم عامل را روی کامپیوتر خود میزبانی کرده و با تعیین اولویت برای هر یک، یکی از آن ها را به دلخواه به اجرا در آورید. اگر برای اولین بار است با این اصطلاحات مواجه شده و طریقه ی کار با BIOS را بلد نیستید جای هیچ نگرانی نیست؛ به این لینک مراجعه کرده تا با مواردی چون: نحوه ی تغییر گزینه ی بوت کامپیوتر آشنا شوید.

پس از این که BIOS به درستی تنظیم شد، کافی است فلش مموری را به یکی از پورت های کامپیوتر متصل کنید. بوت شدن ویندوز در این شرایط می تواند مدت زمان زیادی طول بکشد. مخصوصاً اگر در حال استفاده از یک فلش مموری تایید نشده هستید. برای ما این عملیات چیزی حدود 30 دقیقه به طول انجامید.

علاوه بر این بد نیست بدانید که این مدت زمان بیش از هرچیزی به سرعت و ساختار فلش مموری مورد استفاده بستگی داشته و به طور مشخص یک فلش مموری دارای تاییدیه می تواند این عملیات را تنها ظزف چند دقیقه به اتمام برساند. با به پایان رسیدن این فرآیند فلش مموری خودر را از BIOS انتخاب کنید. پس از آن ویندوز باید درست در همان ورژنی که روی درایو Windows To GO شما راه اندازی شده، بوت شود.

حالا می توانید ویندوز را در جیب تان گذاشته و آن را به هر جایی که می خواهید ببرید

تبریک می گوییم، ویندوز در جیب شماست. حالا شخصی سازی های خود را روی ویندوزتان انجام دهید. نگران نباشید این تغییرات همگی ذخیره خواهند شد. نظرتان در مورد Windows To Go چیست؟ چقدر استفاده از آن را مفید می بینید؟ آیا روش های دیگری می شناسید؟ ترفندهای بهتری به ذهنتان می رسد؟ پاسخ های خود را از ما دریغ نکرده و آن ها را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

 

منبع: سایت دیجیاتو

  انتشار : ۱۷ تیر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 704

برچسب های مهم

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

ست کردی و آذری ۶.۸ و ۲.۴

ست کردی و آذری ۶.۸ و ۲.۴

 به نام خدا  ست جدید کردی و آذری ۶.۸(جمیل بایرامی) برای سیستم  عامل اندروید و ویندوز منتشر شد  پر ریتم و ساز ترین و پر قدرت ترین  ست موجود در این سبک  کیفیت تظمینی (برگشت وجه )در صورت نارضایتی دارای آکورد متغیر  مناسب برای مجالس و رقص های دسته ای  (برای ارگ ۲۰۲۰ تا ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

دانلود فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا دانلود فایل های کامل نقشه ی طرح تابلو فرش های دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا   تنها سایت ارائه دهنده فایل نقشه ی طرح های تابلو فرش (قیمت نقشه ها حداقل از 50 هزار تومان تا چندین میلیون تومان در بازار با توجه به ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

کتاب 48 قانون قدرت پرفروش‌ترین اثر برای کسانی است که خواهان قدرت هستند یا می‌خواهند خود را در برابر قدرت دیگران تجهیز کنند. رابرت گرین در این کتاب به شما می‌آموزد چگونه در تمام عرصه‌های زندگی قدرتمند شوید حجم 11 مگا بایت پشتیبانی: 09380317800 ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی انسان روح است نه جسد(۲ جلد)

دانلود رایگان کتاب صوتی انسان روح است نه جسد(۲ جلد)

  انسان روح است نه جسد (جلد 1 و 2)   نویسنده:  رئوف عبید مترجم:  زین العابدین کاظمی خلخالی کاوشی در دانش جدید روح شناسی   مطالب این کتاب تنها بحث فلسفی مبتنی بر منطق ساده نیست، بلکه روشهای علمی و تجربی است که با منتهای دقت با دقیقترین تجهیزات پیشرفته مادی، در ظرف ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

کتاب صوتی بسیار مفید    #روانشناسی_تصویر_ذهنی    اثر: #ماکسول_مالتز   ترجمه: مهدی قراچه داغی    کیفیت اجرا: خیلی خوب  ... ...

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت  راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه،راه آهن و باند فرودگاه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک ... ...

پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی هفتم

پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی هفتم

    عنوان: دانلود پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی پایه هفتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 21   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درس     فونت های ... ...

حل مسائل الکترودینامیک کلاسیک جان دیوید جکسون به صورت PDF و به زبان انگلیسی در 214 صفحه

حل مسائل الکترودینامیک کلاسیک جان دیوید جکسون به صورت PDF و به زبان انگلیسی در 214 صفحه

نگاه اجمالی الکترو مغناطیس یکی از شاخه‌های فیزیک است که مباحث مربوط به بارهای الکتریکی ساکن و متحرک ، میدانهای الکتریکی و مغناطیسی را مورد بحث قرار می‌دهد. اما در این بحث بیشتر مفاهیم فیزیکی و توصیف کیفی این پدیده‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد. و تا حد امکان از توصیف کمی این ... ...

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

جزوه امور مالی و حقوق عمومی و دولتی با دیدگاه کاربردی در دفاتر اسناد رسمی آماده برای دانلود مشخصات استاد: سید علیرضا طباطبایی بافقی سردفتر اسناد رسمی 3 یزد و عضو جامعه سردفتران استان یزد تعداد صفحات: 143 فرمت: پی دی اف PDF حجم: 3 مگابایت کیفیت: عالی نوع جزوه (تایپی ... ...

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان بررسی کشور لهستان در 46 اسلاید

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان بررسی کشور لهستان در 46 اسلاید

لِهِستان یا لَهِستان (به لهستانی: Polska به فرانسه، Pologne) با نام رسمی جمهوری لهستان (به لهستانی: Rzeczpospolita Polska) کشوری است در مرکز اروپا، از غرب با آلمان، از جنوب غربی با جمهوری چک، از جنوب با اسلوواکی، از جنوب شرقی با اوکراین، از شرق با بلاروس، از شمال شرقی با ... ...

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

مشخصات فايل نام فايل:دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080 نوع فايل:بک دراپ،backdrop پسوند فايل اصلي:JPEG پسوند فايل فشرده:ZIP ابعاد:3712*5249 PIX کيفيت: 300 DPI ويژگي هاي فايل فایل اصلی(Original file) کاربري آسان جايگزين مناسب براي دکورهاي گران ... ...

دانلود پاورپوینت نظریه های یادگیری ثرندایک

دانلود پاورپوینت نظریه های یادگیری ثرندایک با فرمت ppt ودر 28 اسلاید قابل ویرایش قسمتی از متن پاورپوینت ادوارد لی ثرندایک ( 1949-1874 ) —یکی از مهمترین پژوهشگران در تدوین روانشناسی حیوانی بود .او نظریه عینی و ماشینی یادگیری را تدوین کرد که به رفتار آشکار تاکید می ورزید . او بر این ...

پاورپوینت بازرگان و پسران درس 4 فارسی پنجم

پاورپوینت بازرگان و پسران درس 4 فارسی پنجم

عنوان پاورپوینت درسی: پاورپوینت بازرگان و پسران درس 4 فارسی پنجم دبستان   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 19     قسمتی از متن: اهداف درس آشنایی با ارزش علم و دانایی وکاربردهای آن در زندگی تقویت مهارت ساده نویسی در نوشتن بند معرّفی کتاب کلیله ودمنه ... ...

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه درس 10 قرآن پایه هشتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایش   تعداد اسلاید: 26       پوشش کامل درس (جلسه اول و دوم) به همراه صوت آیات   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره دکتر عبدالله شفیع آبادی

دانلود رایگان کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره دکتر عبدالله شفیع آبادی

  کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره (مصاحبه بالینی) اثر عبدالله شفیع آبادی کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره ( مصاحبه بالینی ) نوشته دکتر عبداله شفیع آبادی به آموزش مشاوران و روان درمانگران پرداخته و 44 فن مشاوره و روان درمانی مورد بررسی قرار می گیرد. در صورت مشکل در دریافت به ... ...

پاورپوینت فرهنگ و تمدن در عصر صفوی درس 14 تاریخ 11 انسانی

پاورپوینت فرهنگ و تمدن در عصر صفوی درس 14 تاریخ 11 انسانی

عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت فرهنگ و تمدن در عصر صفوی درس 14 تاریخ یازدهم انسانی فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 31 منطبق با مطالب و رئوس کتاب درسی با توجه بر اینکه این پاورپوینت به طور حرفه ای تهیه شده و مطالب کتاب را بصورت جذاب پوشش میدهد شما دبیران گرامی ... ...

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

  عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت چیستی انسان (2) درس 10 فلسفه پایه یازدهم انسانی   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 18     پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسیبکارگریی افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار ... ...

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان بررسی انقلاب 1848 مجارستان در 31 اسلاید

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان بررسی انقلاب 1848 مجارستان در 31 اسلاید

انقلاب ۱۸۴۸ مجارستان یکی از چندین انقلاب اروپایی در ۱۸۴۸ بود. این انقلاب در پادشاهی مجارستان آغاز اما به سرعت تبدیل به جنگی جدایی طلبانه با امپراتوری اتریش به رهبری دودمان هابسبورگ شد. پس از سلسله شکست‌های جدی در ۱۸۴۹، امپراتوری اتریش در آستانه فروپاشی قرار گرفت.   فهرست ... ...

دانلود کتاب صوتی واپسین گفتار اسپالدینگ

دانلود کتاب صوتی واپسین گفتار اسپالدینگ

کتاب صوتی  کتاب_واپسین_گفتار ( یا عالم اوراسینا) ازاسپالدینگ_نویسنده_کتاب_معبدسکوت ... ...

دانلود کتاب تئوری حسابداری 2 دکتر شباهنگ

دانلود کتاب تئوری حسابداری 2 دکتر شباهنگفرمت پی دی افجلد دومبا کیفیت بالافارسی ...

The Artists Guide To Illustration.pdf

The Artists Guide To Illustration.pdf

The Artists Guide To Illustration.pdf ... ...

دریافت فایل : The Artists Guide To Illustration.pdf
جزوه الانشاء 1

جزوه الانشاء 1

جزوه الانشاء 1 الاختاره و دونّه آل بویه - السیده الآنصاری تعداد 143 صفحه کتاب اسکن شده فهرست کتاب در تصویر موجود است. ... ...

دریافت فایل : جزوه الانشاء 1

راهنمای کتاب احتمال، متغیرهای تصادفی و فرآیند های اتفاقی

راهنمای کتاب احتمال، متغیرهای تصادفی و فرآیند های اتفاقی 1و2 تالیف آتناسیوس پاپولیس  - یو اس پیلای برگردان نجمه رحیمی شاندیز به تعداد 248 صفحه pdf   معنی احتمال قضایای احتمال آزمایشات تکرار شده مفهوم متغیر تصادفی توابع متغیر تصادفی دو متغیر تصادفی دنباله ...


مطالب تصادفی

  • فیلم آموزشی نرم افزار AutoCad اتوکد
  • زمان عرضه گلکسی نوت 7 و قیمت احتمالی آن در چین
  • آموزش جستجوی حرفه ای در گوگل
  • همه چیز درمورد گیر فیت 2 ؛ دستبند هوشمند سامسونگ
  • بی پناهانی که المپیکی شدند
  • میکروب ها دریاچه ارومیه را قرمز کردند ؛ ناسا گزارش می دهد
  • خرید پستی عینک الکسینا Alixina شیشه مربعی
  • خرید اینترنتی عینک شیشه گرد Braiden
  • ست تیشرت و شرت ورزشی دوم پرسپولیس
  • میز همه کاره تیبل میت درجه یک Table Mate
  • آموزش دروس اول دبستان ویرایش جدید

فروشگاه اينترنتي كالاياب