تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

جستجو، انتخاب و خرید آسان به همراه انواع مطالب خواندنی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

محبوب ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


برچسب های مهم

آمار بازدید سایت

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 34
  • بازدید دیروز : 45
  • بازدید کل : 355203

آموزش ساخت تصاویر متحرک GIF در دستگاه های مختلف


آموزش ساخت تصاویر متحرک GIF در دستگاه های مختلف

این روز ها تصاویر متحرک GIF به یک ابزار محبوب برای نمایش احساسات کاربران تبدیل شده است. این تصاویر در دنیای مجازی نقش مهمی را جهت نمایش حال و هوای هر فرد بازی می کند، بنابر این یادگیری نحوه ساختن آن ها می تواند برای شما مفید باشد.

 

کلیک – فرمت GIF و به همراه نوع متحرک آن تقریبا ۳۰ سال پیش پا به عرصه دنیای رایانه ها گذاشت. کلمه GIF که از سه حرف اول عبارت Graphics Interchange Format (قالب مبادلهٔ گرافیک) گرفته شده است، دیگر مثل سابق برای ذخیره سازی تصاویر کاربرد ندارد، ولی نوع متحرک آن با قدرت هر چه تمام تر در دنیای مجازی فرمانروایی می کند.

 

تصویر متحرک GIF چیست؟

بین تصاویر GIF و GIF های متحرک یک تفاوت اساسی وجود دارد. تصاویر GIF معمولی متحرک نیستند و مانند سایر فرمت ها، یک تصویر ثابت را در خود ذخیره می کنند. این فرمت به عنوان فرمت فشرده سازی تصویر قبل از JPEG و PNG کاربرد فراوانی داشت.

تصاویر متحرک GIF نیز در واقع یک سری از تصاویر مجزا هستند که به صورت فریم به فریم مانند کارتون ها پشت سر هم به نمایش در می آیند. برای مثال، تصویر GIF زیر از چرخش کره زمین در واقع از ۴۴ تصویر مجزا تشکیل شده که به سرعت پشت سر هم به نمایش در می آید و این فرایند بار ها و بار ها تکرار شده و در ما این احساس را به وجود می آورد که گویی کره زمین در محور خود در حال چرخش است.

Rotating_earth_(large)

اگر ما این تصویر را در یک نرم افزار ویرایشی مانند Preview باز کنیم، می توانیم ترکیب تصاویر را آشکار کنیم.

ximg_573cca58eb3be.jpg.pagespeed.gp+jp+jw+pj+js+rj+rp+rw+ri+cp+md.ic.k_DeSI_63n

در گذشته ساختن تصاویر متحرک GIF کار تقریبا مشکلی بود، ولی از زمانی که محبوبیت این فرمت افزایش یافته است روش های بسیار زیادی برای ساختن آن ها ابداع و ساخته شده است. امروز می خواهیم نحوه ساختن تصاویر GIF متحرک را در رایانه و گوشی به شما آموزش دهیم.

 

ساختن GIF در رایانه: از وب سایت های ساخت GIF استفاده کنید

آسان ترین روش برای ساختن تصاویر متحرک GIF در رایانه استفاده از وب سایت های بی شماری است که این امکان را فراهم می کنند. یکی از محبوب ترین این وب سایت ها را می توان Giphy دانست، بنابر این ما از این وب سایت برای آموزش استفاده می کنیم.

هنگامی که زمان ساختن GIF های متحرک می شود، سخت ترین قسمت ساختن آن ها نیست، بلکه پیدا کردن منبعی برای ساخت GIF است. شما باید به یک فایل ویدیویی و یا یک سری از تصاویر دسترسی داشته باشید تا بتوانید با استفاده از آن ها تصویر متحرک خود را بسازید. ما در این آموزش قصد نداریم روی این موضوع تمرکز کنیم، بنابر این شما فقط باید بدانید که می بایست یک فیلم، یا حداقل لینک یک فیلم را قبل از شروع ساخت GIF متحرک در اختیار داشته باشید. Giphy به شما اجازه می دهد فایل ویدیوی مورد نظر خود را آپلود کنید و یا لینک آن را بدهید که کار ساختن GIF را بسیار آسان می کند.

با فرض این که شما کلیپ های ویدیویی محبوبی دارید که می خواهید از آن ها استفاده کنید، نحوه انجام کار را به صورت خلاصه در زیر می آوریم.

اول از همه باید بدانید که حجم فایل ویدیویی شما نباید بیشتر از ۱۰۰ مگابایت باشد. فایل های GIF باید کم حجم باشند، بنابر این چنین محدودیتی زیاد به چشم نمی آید. اگر شما فایلی را با بیش از ۱۰۰ مگابایت حجم آپلود کنید، نباید انتظار داشته باشید فایل GIF خروجی چندان دلچسب باشد.

برای شروع، در وب سایت Giphy روی دکمه Create کلیک کنید.

ximg_573cd407a3221.png.pagespeed.gp+jp+jw+pj+js+rj+rp+rw+ri+cp+md.ic.5ttvp5aGJW

با انجام این کار صفحه GIF Maker باز می شود، که به شما اجازه می دهد فیلم خود را آپلود کنید و یا لینک آن را از یوتیوب وارد کنید.

۵۰۰x141ximg_573cd42b6af4c.png.pagespeed.gp+jp+jw+pj+js+rj+rp+rw+ri+cp+md.ic.IK7LHxt0kE

اگر شما می خواهید تصویر GIF متحرک خود را از یک سری از تصاویر ثابت و یا GIF ها دیگر تولید کنید، باید از گزینه slideshow استفاده نمایید.

۵۰۰x155ximg_573f584d2debb.png.pagespeed.gp+jp+jw+pj+js+rj+rp+rw+ri+cp+md.ic.3U9UQG9dsJ

علاوه بر این ها، Giphy دو قابلیت دیگر را نیز در اختیار شما قرار می دهد که شامل امکان اضافه کردن شرح و عنوان به تصویر GIF و ویرایش آن ها برای اضافه کردن فیلتر یا استیکر های متحرک می شود.

در این مثال قصد داریم تا یک فایل ویدیویی را به یک GIF متحرک تبدیل کنیم. بنابر این ما یک فایل ویدیویی را با کشیدن و رها کردن آن در رابط کاربری Giphy در آن آپلود کردیم. شما همچنین می توانید در صورتی که فیلم مورد نظرتان در یوتیوب موجود است لینک آن را در Giphy جایگذاری کنید (همچنین با در بخش بعدی روش آسان تری را نیز خواهیم گفت).

ximg_573cd4405e6f7.jpg.pagespeed.gp+jp+jw+pj+js+rj+rp+rw+ri+cp+md.ic.5wNFdk7-uA

پس از اینکه فایل ویدیو را (کمتر از ۱۰۰ مگابایت) آپلود کردید، می توانید زمان شروع و مدت آن را تنظیم کرده و در صورت تمایل توضیحی به آن اضافه کنید.

ximg_573cd45a08c59.png.pagespeed.gp+jp+jw+pj+js+rj+rp+rw+ri+cp+md.ic.oF80UpugiM

در قسمت های بعدی می توانید برای تصویر خود برچسب یا لینک منبع اضافه کنید که هر دو دلخواه هستند. سپس روی Create GIF کلیک کنید.

ximg_573cd47290a19.png.pagespeed.gp+jp+jw+pj+js+rj+rp+rw+ri+cp+md.ic.WrL6uUR_NV

پس از اینکه GIF شما ساخته شد، می توانید آن را در شبکه های اجتماعی پیشنهاد شده به اشتراک بگذارید و یا آن را در وب سایت یا وبلاگ خود قرار دهید.

ximg_573cd48ec5072.png.pagespeed.gp+jp+jw+pj+js+rj+rp+rw+ri+cp+md.ic.VXwEmxDBlp

همچنین با مراجعه به سربرگ Advanced نیز می توانید GIF ساخته شده را دانلود کرده و روی رایانه خود ذخیره کنید.

ximg_573cd480e0186.png.pagespeed.gp+jp+jw+pj+js+rj+rp+rw+ri+cp+md.ic.-LwrNgV-Jo

در صورتی که شما از رایانه استفاده کنید، Giphy بسیار خوب عمل می کند، ولی اگر از گوشی موبایل استفاده می کنید، با استفاده از اپلیکیشن های مخصوص این کار، می توان به راحتی تصاویر GIF متحرک ایجاد کرد.

 

برای تبدیل فیلم های یوتیوب: از وب سایت GIF.com کمک بگیرید

اگرچه Giphy ابزاری برای تبدیل فیلم های یوتیوب به GIF دارد، ولی برای پلتفرم های موبایل زیاد ایده آل نیست. البته این مسئله زیاد مهم نیست، چراکه تبدیل فیلم های یوتیوب به GIF در هر دستگاه و پلتفرمی آسان است. اکنون می خواهیم با استفاده از یک گوشی اندرویدی این کار را انجام دهیم.

توجه کنید که برای انجام این کار باید یوتیوب را با استفاده از یک مرورگر باز کنید و انجام آن با استفاده از اپلیکیشن YouTube امکان پذیر نیست.

ابتدا، فیلمی که می خواهید تبدیل کنید را بیابید.

۶۵۰x367ximg_5744791d84a79.png.pagespeed.gp+jp+jw+pj+js+rj+rp+rw+ri+cp+md.ic.YE8UnKhnKO

سپس در نوار آدرس یک ضربه بزنید تا آدرس کامل صفحه نمایان شود و بعد مانند تصویر زیر در نوار آدرس کلمه gif را پیش از عبارت YouTube تایپ کنید و Enter را فشار دهید.

ximg_5744796f300df.png.pagespeed.gp+jp+jw+pj+js+rj+rp+rw+ri+cp+md.ic.dbSuKixTBj

با انجام این کار شما به وب سایت gifs.com منتقل می شوید ( این نیز یک وب سایت دیگر است که شما می توانید برای ساخت تصاویر متحرک GIF از آن استفاده کنید).

اکنون شما می توانید زمان شروع و پایان تصویر و مدت زمان اجرای GIF را تعیین کنید. اگر شما با استفاده از گوشی موبایل این کار را انجام می دهید، بهتر است ابتدا فیلم را مشاهده کنید و در حین مشاهده شروع و پایان GIF را تعیین نمایید.

پس از اتمام کار روی Create GIF ضربه بزنید.

۶۵۰x367ximg_5744792294e9e.png.pagespeed.gp+jp+jw+pj+js+rj+rp+rw+ri+cp+md.ic.uWIlhDXGvO

اکنون از شما خواسته می شود تا محل اشتراک گذاری تصویر ساخته شده در شبکه های اجتماعی را مشخص کنید. در این مثال ما میخواهیم فایل GIF را روی دستگاه خود ذخیره کنیم، بنابر این روی سربرگ Anonymous ضربه زده تا به امکان ذخیره سازی فایل دسترسی پیدا کنیم.

ximg_57447997ef2aa.png.pagespeed.gp+jp+jw+pj+js+rj+rp+rw+ri+cp+md.ic.RMQDcsN7iF

پس از اینکه روی گزینه Save ضربه بزنید، امکان دریافت آدرس اینترنتی GIF و یا ذخیره سازی آن روی دستگاه فراهم می شود. پس Hold to copy را فشار داده و سپس گزینه مد نظر خود را (که در اینجا Save link است) انتخاب کنید.

ximg_574479bcce3cc.png.pagespeed.gp+jp+jw+pj+js+rj+rp+rw+ri+cp+md.ic.7xbnVZ8JID

اکنون فایل GIF شما در دستگاهتان ذخیره می شود.

ximg_574479e2a500a.png.pagespeed.gp+jp+jw+pj+js+rj+rp+rw+ri+cp+md.ic.3LyJOciovi

این روش ساده ترین راه برای تبدیل بخش هایی از یک فیلم یوتیوب به تصویر متحرک GIF به حساب می آید.

 

ساختن GIF در آیفون و اندروید: از اپلیکیشن های بی شمار ساخت GIF استفاده کنید

همانطور که شما هم احتمالا می دانید، هر دو سیستم عامل اندروید و iOS دارای گزینه های فراوانی برای ساخت تصاویر متحرک GIF هستند. ما در میان آن ها برای آیفون اپلیکیشن GifBoom و برای اندروید GIF Maker را که یک سر و گردن از رقبای خود بالاتر هستند، پیشنهاد می کنیم.

ابتدا بیاید با هم ببینیم که این دو اپلیکیشن دقیقا چه کاری انجام می دهند و از چه قابلیت هایی برخوردارند. به خصوص وظایفی پایه ای و ضروری که در آن ها به کار می رود.

 

اپلیکیشن GIF Maker اندروید

GIF Maker یکی از ساده ترین و محبوب ترین اپلیکیشن های ساخت تصاویر متحرک GIF در اندروید است.

ximg_57433ec68b193.png.pagespeed.gp+jp+jw+pj+js+rj+rp+rw+ri+cp+md.ic.S5aOfV2kfu

این اپلیکیشن از دو قابلیت ضروری که ما به دنبال آن هستیم برخوردار است: قابلیت اول توانایی تبدیل فیلم به تصویر متحرک GIF و قابلیت دوم امکان ترکیب مجموعه تصاویر از قبل آماده شده و تبدیل آن به یک تصویر متحرک است.

در بخش ساخت تصاویر GIF با استفاده از دوربین، GIF Maker دارای یک سری قابلیت هایی است که شما می توانید از آن ها استفاده کنید، از جمله امکان استفاده از دوربین پشت یا دوربین سلفی.

ximg_57433f4b3483f.jpg.pagespeed.gp+jp+jw+pj+js+rj+rp+rw+ri+cp+md.ic.vroVu_4dAw

اگر شما قصد دارید تصویر GIF خود را از محتواهای از پیش آماده شده بسازید، می توانید یک گروه از تصاویر را انتخاب کرده و سپس طبق سلیقه خود ترتیب آن ها را مشخص کنید.

ximg_574343699e627.png.pagespeed.gp+jp+jw+pj+js+rj+rp+rw+ri+cp+md.ic.eP3voFi18K

صرف نظر از این که شما بخواهید با استفاده از دوربین و فیلم یک GIF بسازید و یا با استفاده از تصاویر این کار را انجام دهید، شما باید بتوانید قبل از ذخیره، آن ها را ویرایش کنید.

ximg_574343a23f119.png.pagespeed.gp+jp+jw+pj+js+rj+rp+rw+ri+cp+md.ic.C6lagTZk7d

پس از پایان مراحل ویرایش، GIF Maker گزینه هایی را در اختیار شما قرار می دهد که شامل امکان اشتراک گذاری تصویر با شبکه های اجتماعی محبوب نیز می شود.

ximg_574344236d111.png.pagespeed.gp+jp+jw+pj+js+rj+rp+rw+ri+cp+md.ic.1Zui23sjwV

GIF Maker برنامه کاربردی محبوبی در سیستم عامل اندروید است و خبر خوب این است که این اپلیکیشن به صورت کامل رایگان است. شما با استفاده از این اپلیکیشن دمی توانید به سادگی و آسانی تصویر GIF خود را در عرض چند دقیقه ایجاد کنید.

 

GifBoom Pro در آیفون

در اپ استور تعداد اپلیکیشن های ساخت GIF کمتری قابل یافت است، ولی ما توانستیم نهایتا اپلیکیشن GifBoom Pro را پیدا کنیم که نحوه کار با آن به سادگی GIF Maker است (یک نسخه از GifBoom برای اندروید در پلی استور وجود دارد، ولی محبوبیت آن به اندازه GIF Maker نیست).

این اپلیکیشن دارای دو نسخه است: GifBoom و GifBoom Pro. اپلیکیشن GifBoom بیشتر با هدف اشتراک گذاری طراحی شده است و روی اینترنت متمرکز است. ولی برای ساخت آسان و ساده تصاویر GIF ما نسخه GifBoom Pro را برای هدف خود مناسب تری می دانیم.

رابط کاربری GifBoom Pro بسیار ساده و دلچسب است. اگر شما تصویر GIF ذخیره شده ای در دستگاه خود داشته باشید، آن ها در صفحه اصلی اپلیکیشن به نمایش در می آیند.

در ردیف پایینی شما به چهار دکمه دسترسی دارید که به ترتیب از چپ به راست این وظایف را انجام می دهند: ساختن GIF با استفاده از دوربین، ساختن GIF با استفاده از تصاویر ثابت موجود در گوشی، ساختن GIF با استفاده از فیلم های موجود در گوشی و گزینه چهارم نیز امکان انتخاب یک تصویر متحرک GIF و ویرایش آن را فراهم می کند.

ximg_574397ae7215c.png.pagespeed.gp+jp+jw+pj+js+rj+rp+rw+ri+cp+md.ic.Gqwm_us4d_

برای مثال، اگر ما دکمه دوربین را لمس کنیم، به یک دوربین با امکانات مختلف دسترسی پیدا می کنیم.

ximg_57437d17c9e49.jpg.pagespeed.gp+jp+jw+pj+js+rj+rp+rw+ri+cp+md.ic.prG4A4gXqX

در اینجا ما روی دکمه تصاویر ضربه زده ایم و اکنون قادریم هر تصویری که دوست داریم را برای ساختن یک GIF انتخاب کنید (حداکثر ۶۰ تصویر).

ximg_574388941b00e.jpg.pagespeed.gp+jp+jw+pj+js+rj+rp+rw+ri+cp+md.ic.f7j0ArO6zM

پس از این که تصاویر خود را انتخاب کردید، می توانید سرعت آن را تنظیم کرده و فیلتر و متن به ان اضافه کنید.

ximg_5743887cd3332.jpg.pagespeed.gp+jp+jw+pj+js+rj+rp+rw+ri+cp+md.ic.5HPrGx_yit

در نهایت می توانید فایل GIF ساخته شده را با شبکه های اجتماعی پیشنهاد شده به اشتراک بگذارید و یا آن را روی دستگاه خود ذخیره نمایید.

ximg_5743897726c48.png.pagespeed.gp+jp+jw+pj+js+rj+rp+rw+ri+cp+md.ic.OjtudAInp8

هر دو این اپلیکیشن ها یعنی GIF Maker و GifBoom Pro کاربرد آسانی دارند و شما در هنگام کار با آن ها و استفاده از قابلیت ها مشکلی نخواهید داشت.

در حقیقت امروزه ساختن تصاویر متحرک GIF در رایانه ها و موبایل ها به سادگی انتظار فیلم در یوتیوب است.

تنها بخشی که به فکر کردن نیاز دارد، این است که چه چیزی می خواهید بسازید.

 

منبع: سایت کلیک

  انتشار : ۱۴ تیر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 606

برچسب های مهم

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما ویژه دهه کرامت سال 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته ...

مجموعه 2 عددی طرح معرق خانه

مجموعه 2 عددی طرح معرق خانه

مجموعه 2 عددی طرح معرق خانه شامل 2 طرح معرق خانه: 1.طرح معرق خانه ویلا سلطنتی 2.طرح معرق خانه گوتیک   دارای راهنمای اسمبل قطعات ابتدا نقشه ها را چاپ کرده و سپس به روی تخته انتقال داده و برش زده و با توجه به شماره گذاری قطعات و همچنین شکل کامل شده آن ، آنها را به هم ... ...

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت  راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه،راه آهن و باند فرودگاه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم  اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول)

سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول)

  عنوان مبحث: سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول) همراه با پاسخ شامل: 9 جلسه تعداد صفحات: 11 سوالات و جواب ها بصورت تایپ شده با فونت استاندارد می باشد که قابلیت سرچ در زمان آزمون را دارد   سوالات ترم جدید همراه با پاسخ برای نمره 19 به بالا   فرمت: pdf ... ...

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

کتاب صوتی بسیار مفید    #روانشناسی_تصویر_ذهنی    اثر: #ماکسول_مالتز   ترجمه: مهدی قراچه داغی    کیفیت اجرا: خیلی خوب  ... ...

دانلود کتاب صوتی واپسین گفتار اسپالدینگ

دانلود کتاب صوتی واپسین گفتار اسپالدینگ

کتاب صوتی  کتاب_واپسین_گفتار ( یا عالم اوراسینا) ازاسپالدینگ_نویسنده_کتاب_معبدسکوت ... ...

پاورپوینت کامل فصل سوم ریاضی چهارم ضرب و تقسیم(همراه با حل تمارین)

پاورپوینت کامل فصل سوم ریاضی چهارم ضرب و تقسیم(همراه با حل تمارین)

پاورپوینت کامل فصل سوم ریاضی چهارم ضرب و تقسیم(همراه با حل تمارین) این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 68 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. در صورت شخصی سازی میتونین به واتس آپ شماره ای که زیر درج شده پیام بدین واستون اوکی میکنیم   مزایای استفاده از ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

سکس آنان كه با سكس مخالف هستند زودتر به انزال می‌رسند، زیرا ذهن منقبض آنان عجله دارد تا از شر آن خلاص شود. پژوهش‌های معاصر چیزهای بسیار تعجب‌آوری را می‌گویند، حقایق شگفت‌آور. برای نخستین بار، مسترز و جانسون Masters and Johnson در مورد آمیزش عمیق جنسی مطالعه علمی ‌انجام ... ...

کیس اختلال دوقطبی - مصاحبه با بیمار دو قطبی  - نمونه مصاحبه با بیمار دوقطبی

کیس اختلال دوقطبی - مصاحبه با بیمار دو قطبی - نمونه مصاحبه با بیمار دوقطبی

تعداد صفحات: 11 نوع فایل: WORD   + فایل هدیه: نمونه مصاحبه تشخیصی افسردگی و اعتیاد (8صفحه)   فهرست مطالب: شرح حال (مشخصات، علت ارجاع، شکایت عمده، مشکلات موجود و ...) معاینه وضعیت روانی تشخیص مصاحبه   بخشی از متن فایل: م: خوابت چطوره؟ ب: زیاد خوب نیست، اگار ... ...

پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن

پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 27پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهکیست تخمدان هموراژیک چیستانواع کیست هموراژیککیست‌های فولیکولارکیست‌های لوتئالعلائم کیست هموراژیک علت کیست هموراژیک عوارض کیست ... ...

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt شامل 4 فایل پاورپوینت سلول های بنیادین به زبان ساده: 1. 33 اسلاید: تاریخچه سلول های بنیادی / تعریف سلول های بنیادی / ویژگی های سلول های بنیادی / گونه های سلول بنیادی / انواع سلول ... ...

پاورپوینت بازسازی ویرانه ها درس 22 مطالعات اجتماعی پنجم

پاورپوینت بازسازی ویرانه ها درس 22 مطالعات اجتماعی پنجم

  عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت بازسازی ویرانه ها درس 22 مطالعات اجتماعی پایه پنجم فرمت: پاورپوینت ppt   تعداد اسلاید: 19   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسیبکارگریی افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار ... ...

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

عنوان پاورپوینت: پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 26   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسی   فونت ... ...

قالب آماده رنگی پلاک خودرو word

قالب آماده رنگی پلاک خودرو word

قالب آماده رنگی پلاک خودرو word مناسب برای چاپ روی برگه A3 ... ...

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf Solutions Manual for Design and Analysis of Experiments – 8th حل تمرین های کتاب طراحی و تحلیل آزمایش ویرایش 8 فصل های 2 تا 15 814 صفحه pdf ... ...

پاورپوینت درس هجدهم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم تعیین نوع کسب و کار

پاورپوینت درس هجدهم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم تعیین نوع کسب و کار

                نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 12 اسلاید   قسمتی از متن پاورپوینت: بخش 18 تعیین نوع کسب و کار کسب و کاربه تمامی فعالیت های تولیدی، خدماتی، خرید و فروش کالا ها با هدف سودآوری، کسب و کار گویند. فروش و انتقال کالا ها و ... ...

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

عنوان پاورپوینت درسی : دانلود پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی پایه دوازدهم   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 27   شامل: متن درس و شعر، معنای روان متن درس و شعر، معنای واژگان مهم، آرایه ها، کارگاه متن پژوهی همراه با جواب، قلمرو زبانی، قلمرو ... ...

آموزش حرکات اجباری در فرمهای مدرن ، سبک چانگ چوان

آموزش حرکات اجباری در فرمهای مدرن ، سبک چانگ چوان

  آموزش حرکات اجباری در فرمهای مدرن، سبک چانگ چوان ( سبک شمالی ) رده سنی بزرگسالان میباشد. اجرای حرکاتی زیبا وهمراه با سختی و پیوستگی آن که بصورت قدم به قدم به شما عزیزان آموزش داده می شود. جزء فرم های مدرن و مسابقاتی ، رده سنی بزرگسالان می باشد ارائه کلیپ های آموزشی ... ...

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

نوع فایل: power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها:‌ 43 اسلاید   تصویری از پاورپوینت: این پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرایش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلاید ذکر شده تهیه و تنظیم شده است. با بکارگیری نمودار ها ، تصاویر جالب و جذاب و دسته ... ...

طرح  معرق کشتی هانسیاتیک

طرح معرق کشتی هانسیاتیک

طرح معرق کشتی هانسیاتیک  دارای راهنمای اسمبل قطعات ابتدا نقشه ها را چاپ کرده و سپس به روی تخته انتقال داده و برش زده و با توجه به شماره گذاری قطعات و همچنین شکل کامل شده آن ، آنها را به هم وصل کنید. در دو فرمت : jpg و PDF تعداد صفحه :4 عدد   ... ...

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان تئوری رفتار مصرف کننده در اقتصاد در 112 اسلاید

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان تئوری رفتار مصرف کننده در اقتصاد در 112 اسلاید

اقتصاد یا ترازمان به یک نظام اقتصادی در یک یا چند منطقه جغرافیایی یا سیاسی خاص اطلاق می‌شود و در برگیرنده تولید، توزیع یا تجارت و مصرف کالاها و خدمات در آن منطقه یا کشور می‌باشد. یک اقتصاد مجموع کل ارزش معاملات میان فعالان اقتصادی نظیر افراد، گروه‌ها، سازمان‌ها و حتی ... ...

مجموعه اسکیس معماری از بناهای ایرانی

مجموعه اسکیس معماری از بناهای ایرانی

مجموعه "اسکیس معماری از بناهای ایرانی"    این مجموعه شامل 225 تصویر اسکیس و کروکی معماری از بناهای مختلف ایرانی می باشد.   ... ...

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه درس 10 قرآن پایه هشتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایش   تعداد اسلاید: 26       پوشش کامل درس (جلسه اول و دوم) به همراه صوت آیات   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین ... ...

دانلود جزوه الاستیسیته اصغری شریف

دانلود جزوه الاستیسیته اصغری شریف

جزوه معتبر درس الاستیسیته آماده برای دانلود مشخصات دانشگاه: صنعتی شریف استاد: دکتر محسن اصغری تعداد صفحات: 90 فرمت: پی دی اف PDF کیفیت: خوب حجم: 20.6 مگابایت نوع جزوه (تایپی یا دست نویس): دست نویس ... ...

عشق ویرانگر دکتر براد جانسون

از کجا بفهمیم رابطه‌ی عاشقانه‌ای که در یک سوی آن قرار داریم، مخرب است یا سازنده؟ براد جانسون و کلی موری در کتاب عشق ویرانگر می‌کوشند برای این پرسش پاسخ مفصلی ارائه دهند. با خواندن این کتاب و استفاده از رهنمودهای آن، یک رابطه‌ی عاشقانه‌ی سالم و سازنده را برای خود ...


مطالب تصادفی

  • فیلم آموزشی نرم افزار AutoCad اتوکد
  • زمان عرضه گلکسی نوت 7 و قیمت احتمالی آن در چین
  • آموزش جستجوی حرفه ای در گوگل
  • همه چیز درمورد گیر فیت 2 ؛ دستبند هوشمند سامسونگ
  • بی پناهانی که المپیکی شدند
  • میکروب ها دریاچه ارومیه را قرمز کردند ؛ ناسا گزارش می دهد
  • خرید پستی عینک الکسینا Alixina شیشه مربعی
  • خرید اینترنتی عینک شیشه گرد Braiden
  • ست تیشرت و شرت ورزشی دوم پرسپولیس
  • میز همه کاره تیبل میت درجه یک Table Mate
  • آموزش دروس اول دبستان ویرایش جدید

فروشگاه اينترنتي كالاياب