تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

جستجو، انتخاب و خرید آسان به همراه انواع مطالب خواندنی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

محبوب ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


برچسب های مهم

آمار بازدید سایت

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 26
  • بازدید دیروز : 60
  • بازدید کل : 355390

8 ترفند برای ثبت عکس های بهتر با دوربین گوشی هوشمند


8 ترفند برای ثبت عکس های بهتر با دوربین گوشی هوشمند

ممکن است به خاطر کیفیت یا امکانات نه چندان پیشرفته‌ی نرم‌افزار دوربین گوشی‌های هوشمند، به دنبال دوربین‌های ویژه‌ی عکاسی مانند DSLR باشید. با این حال اگر از شیوه‌ی استفاده از نرم‌افزار دوربین گوشی و پیکربندی صحیح آن آگاهی داشته باشید، می‌توانید نتایج بهتری در مقایسه با نرم‌افزار پیش‌فرض دوربین آیفون یا دستگاه‌های اندرویدی کسب کنید. با کالایاب همراه باشید.

اگر از تجربه‌ی عکاسی با دوربین گوشی‌های هوشمند و امکانات نرم‌افزار دوربین آن رضایت کافی نداشته باشید، به احتمال قوی با وجود قیمت بالا به دنبال دوربین‌های ویژه‌ی عکاسی مانند DSLR که کیفیت و امکانات به مراتب پیشرفته‌تری را در اختیار کاربران می‌گذارند، خواهید رفت. هرچند دوربین‌های موبایل نمی‌توانند عکس‌هایی به خوبی دوربین‌های DSLR بگیرند اما می‌توان کیفیت عکس‌های گرفته شده با گوشی‌های موبایل را بهتر کرد.

اگر از ترفندهای عکاسی با دوربین گوشی‌های هوشمند، بهره‌مندی از نرم‌افزار پیش‌فرض دوربین دستگاه و پیکربندی صحیح آن آگاهی داشته باشید، می‌توانید برای ثبت لحظاتی از زندگی خود، نتایج با کیفیت بالاتری از نرم‌افزار پیش‌فرض دوربین آیفون یا دستگاه‌های اندرویدی به دست بیاورید. در ادامه‌ی مقاله ترفندهای مختلف عکاسی با گوشی‌های هوشمند را تشریح خواهیم کرد.

در این مقاله تمرکز ما بر روی ویژگی‌های نرم‌افزارهای پیش‌فرض موجود در آخرین نسخه‌ی سیستم عامل‌های iOS و اندرویدخالص است. حتی اگر از اندروید خالص هم استفاده نکنید، باز هم می‌توانید از ترفندهای این مقاله بهره‌مند شوید. اما در صورتی که برای استفاده از نرم‌افزار دوربین پیش‌فرض اندروید خالص اصرار دارید، می‌توانید نرم‌افزار دوربین گوگل را دانلود و نصب کنید.

۱- یادگیری قانون یک سوم

در توضیح این قانون باید اظهار کنیم که به منظور حفظ ترکیب‌بندی صحیح در ثبت عکس، باید صحنه‌ی مورد نظر را در ذهن خود به ۹ بخش مستطیلی کاملا مساوی تقسیم‌بندی کرده و سوژه‌های مورد نظر را در نقاط تقاطع خطوط تصور شده قرار دهید.

ترفند عکاسی با گوشی هوشمند

با نرم‌افزارهای دوربین سیستم عامل اندروید و iOS، نیازی به تجسم این خطوط در ذهن نیست. در اندروید، بر روی دکمه‌ی menu ضربه زده و Settings را انتخاب کنید. سپس Show grid in viewfinder را برای نمایش خطوط متقاطع در منظره‌یاب، برگزینید. در iOS هم به بخش Photos & Camera موجود در منوی اصلی نرم‌افزار Settings رفته و بر روی دکمه‌ی لغزنده‌ی Grid ضربه بزنید تا در حالت On قرار بگیرد.

۲- استفاده از تکیه‌گاه ثابت

برای ثبت بسیاری از عکس‌ها با استفاده از گوشی هوشمند، به ویژه در موقعیت‌های کم نور که گوشی در تلاش برای دریافت نور بیش‌تر از محیط است، ثابت نگه داشتن گوشی بسیار حیاتی است. اگر خواستار نتایج عالی در ثبت تصاویر هستید، می‌توانید از سه‌پایه‌های مخصوص عکاسی استفاده کنید. اما برای این کار می‌توانید از اشیای اطراف خود هم استفاده کنید!

ترفند عکاسی با گوشی هوشمند

اگر مایل به خریداری سه‌پایه‌ی عکاسی نیستید، می‌توانید از دیوار، میز یا طاقچه‌ی روی دیوار برای ثابت نگه داشتن گوشی استفاده کنید. زمان‌سنج خودکار موجود در نرم‌افزار دوربین سیستم عامل‌های اندروید و iOS، می‌تواند در این زمینه کمک حال شما باشد. به طوری که می‌توانید از گوشی روی اشیای ثابت دور شده و عکس خود را به طور خودکار ثبت کنید.

۳- تغییر نقطه‌ی تمرکز (فوکوس)

جدا از دستگاه اندرویدی یا آیفون مورد استفاده، می‌توانید با ضربه زدن بر روی نقطه‌ای از صفحه نمایش گوشی هوشمند، قبل از ثبت عکس نقطه‌ی تمرکز (فوکوس) را در صحنه‌ی مورد نظر تغییر دهید. انجام این کار برای مطابقت با نقطه‌ی تمرکز انتخاب شده، موجب تغییر سطح نوردهی می‌شود. در واقع می‌تواند به عنوان راهکاری دستی برای روشن‌تر کردن یک محیط تاریک یا کاهش روشنایی محیط هم مورد استفاده قرار گیرد.

ترفند عکاسی با گوشی هوشمند

کاربران آیفون می‌توانند با ضربه زدن و نگه داشتن انگشت بر روی نمایشگر، نقطه‌ی تمرکز و سطح روشنایی را قفل کنند تا حتی هنگام جابه‌جایی دوربین، تنظیمات اعمال شده ثابت باقی بمانند. همچنین می‌توانید با لمس چند ثانیه‌ای و کشیدن انگشت به طرف بالا یا پایین بر روی نمایشگر، سطح نوردهی را تغییر دهید. هنگام انجام این کار، آیکون خورشید شکل کوچکی تغییرات در حال اعمال را نشان خواهد داد.

۴- استفاده از دکمه‌ی فیزیکی شاتر

در این مقاله صحبت از ثابت نگه داشتن گوشی هوشمند به منظور ثبت بهتر تصاویر شد. تلاش برای نگه داشتن گوشی و هم‌زمان ضربه بر روی دکمه‌ی نرم‌افزاری شاتر موجود در نمایشگر، همیشه کار آسانی نیست. این کار در برخی شرایط باعث لرزش دست در لحظه‌ی حساس ثبت تصویر خواهد شد.

ترفند عکاسی با گوشی هوشمند

به جای آن می‌توانید از هر یک از دکمه‌های فیزیکی تغییر حجم صدا (افزایش یا کاهش دهنده) برای ثبت تصاویر خود استفاده کنید. این ترفند در گوشی‌های آیفون، نکسوس و بیش‌تر گوشی‌های دیگر اندرویدی قابل استفاده بوده و تحت عنوان Volume button function یا نام‌های مشابه دیگر در دسترس است. اجباری در استفاده از راهکار پیشنهادی نبوده و همیشه بهترین گزینه محسوب نمی‌شود؛ اما در برخی از موقعیت‌ها می‌تواند انتخابی مفید باشد.

۵- اعمال حالت خودکار HDR

درحال حاضر آخرین نسخه از نرم‌افزار دوربین موجود در هردو سیستم عامل iOS و اندروید، دارای حالت خودکار HDR هستند. این قابلیت به منظور مطابقت بیش‌تر با محیط واقعی، فیلتری با دامنه‌ی رنگی بالا (High Dynamic Range) را به تصویر اعمال می‌کند. دکمه‌ی مربوط به قابلیت یاد شده، تحت عنوان HDR در سمت چپ نرم‌افزار دوربین هردو سیستم عامل یاد شده، قرار دارد.

ترفند عکاسی با گوشی هوشمند

دامنه‌ی رنگی بالا حداقل در عکاسی با گوشی هوشمند، روشن‌ترین و تاریک‌ترین بخش‌های موجود در تصویر را در سطح متعادلی نگه می‌دارد تا جزئیات بیشتری از تصویر قابل مشاهده باشد. به عنوان مثال، هنگام ثبت تصویر از محو شدن مناظر تاریک موجود در زیر آسمان درخشان جلوگیری می‌کند. این کار نیازمند نوردهی نسبتا طولانی به حسگر دوربین بوده و در این حالت دوربین باید کاملا بدون حرکت باشد.

۶- استفاده‌ی بیش‌تر از روشنایی طبیعی یا مصنوعی

برای داشتن تصاویری عالی در عکاسی، سوژه‌ی مورد نظر باید در محیط نوری مناسبی باشد. بنابراین بهتر است از منابع نوری در دسترس مانند پرتوهای نور خورشید یا لامپ‌های نئونی آگاهی داشته باشید. رویکرد یکسانی برای همه وجود ندارد اما باید از مشخص بودن کامل سوژه‌ی عکاسی در تصویر اطمینان حاصل کنید.

ترفند عکاسی با گوشی هوشمند

برای بهره‌مندی از چنین حالتی، می‌توانید موقعیت قرارگیری سوژه‌ی عکاسی را جابه‌جا کنید، زاویه‌ی عکاسی از نزدیک (Close Up) را تغییر دهید، به محیط‌های دارای سایه توجه کنید یا حتی برای ثبت عکس مورد نظر، منتظر روز بعد بمانید. از قرارگیری منابع پرنور در پشت‌سر سوژه‌ی عکاسی جلوگیری کنید؛ مگر این که مایل به ثبت تصویر نیمرخ تاریک اشخاص باشید.

۷- استفاده از حالت عکاسی متوالی

نرم‌افزار بومی دوربین موجود در سیستم عامل‌های iOS اپل و اندروید گوگل دارای حالت عکاسی متوالی (burst mode) داخلی است که برای ثبت بهتر تصاویر، می‌توانید از آن بهره‌مند شوید. اگر برای گرفتن بهترین عکس در یک لحظه، به خود اعتماد ندارید، چندین عکس در یک مرتبه ثبت کرده و سپس یکی از آن‌ها را به عنوان برترین تصویر انتخاب کنید. سپس در صورت تمایل، بقیه‌ی تصاویر مشابه را پاک کنید.

ترفند عکاسی با گوشی هوشمند

برای گرفتن تصاویر متوالی در iOS یا اندروید، به سادگی دکمه‌ی شاتر را فشار داده و تا زمانی که مایل هستید آن را نگه دارید. با افزایش مدت زمان فشردن دکمه‌ی شاتر، تعداد تصاویر متوالی بیش‌تری ثبت خواهد شد. در برخی از گوشی‌های اندرویدی، می‌توانید با مراجعه به بخش تنظیمات دوربین و فعال یا غیرفعال کردن حالت کمک‌رسانی هوشمند (smart)، بهترین تصویر ثبت شده در حالت متوالی را انتخاب کنید.

۸- تمیز کردن لنز دوربین

در اینجا می‌خواهیم به برخی از جنبه‌های کاربردی‌تر و فراموش نشدنی عکاسی با دوربین گوشی هوشمند بپردازیم. برای مثال، وجود هر نوع لکه بر روی لنز دوربین در عکس ثبت شده تاثیر منفی خواهد گذاشت؛ بنابراین بهتر است که همیشه قبل از شروع عکاسی، نگاهی به لنز دوربین انداخته و آن را تمیز کنید.

ترفند عکاسی با گوشی هوشمند

برای این کار نیازی به تهیه‌ی وسایل خاصی نبوده و استفاده از یک پارچه‌ی بدون پرز تمیز در بیش‌تر موارد کافی است. همچنین در برخی شرایط می‌توانید از پارچه‌های پنبه‌ای دارای خاصیت جذب بالا که با آب مقطر مرطوب شده برای تمیز کردن لکه‌های کثیف لنز استفاده کنید.

آیا از ترفندهای یاد شده در این مقاله برای عکاسی استفاده می‌کنید؟ لطفا نظرات خود را در بخش دیدگاه وب‌سایت به اشتراک بگذارید.

 

منبع: سومیت

  انتشار : ۲ مرداد ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 432

برچسب های مهم

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما ویژه دهه کرامت سال 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

مجموعه 2 عددی طرح معرق خانه

مجموعه 2 عددی طرح معرق خانه

مجموعه 2 عددی طرح معرق خانه شامل 2 طرح معرق خانه: 1.طرح معرق خانه ویلا سلطنتی 2.طرح معرق خانه گوتیک   دارای راهنمای اسمبل قطعات ابتدا نقشه ها را چاپ کرده و سپس به روی تخته انتقال داده و برش زده و با توجه به شماره گذاری قطعات و همچنین شکل کامل شده آن ، آنها را به هم ... ...

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت  راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه،راه آهن و باند فرودگاه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم  اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول)

سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول)

  عنوان مبحث: سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول) همراه با پاسخ شامل: 9 جلسه تعداد صفحات: 11 سوالات و جواب ها بصورت تایپ شده با فونت استاندارد می باشد که قابلیت سرچ در زمان آزمون را دارد   سوالات ترم جدید همراه با پاسخ برای نمره 19 به بالا   فرمت: pdf ... ...

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

کتاب صوتی بسیار مفید    #روانشناسی_تصویر_ذهنی    اثر: #ماکسول_مالتز   ترجمه: مهدی قراچه داغی    کیفیت اجرا: خیلی خوب  ... ...

دانلود کتاب صوتی واپسین گفتار اسپالدینگ

دانلود کتاب صوتی واپسین گفتار اسپالدینگ

کتاب صوتی  کتاب_واپسین_گفتار ( یا عالم اوراسینا) ازاسپالدینگ_نویسنده_کتاب_معبدسکوت ... ...

پاورپوینت اثرات روانی خنده درمانی

پاورپوینت اثرات روانی خنده درمانی

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت اثرات روانی خنده درمانی فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 20پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهخنده درمانی چیستاهمیت لبخندآثار مثبت خندیدنفواید جسمانی خنده و... ... ...

پاورپوینت کامل فصل سوم ریاضی چهارم ضرب و تقسیم(همراه با حل تمارین)

پاورپوینت کامل فصل سوم ریاضی چهارم ضرب و تقسیم(همراه با حل تمارین)

پاورپوینت کامل فصل سوم ریاضی چهارم ضرب و تقسیم(همراه با حل تمارین) این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 68 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. در صورت شخصی سازی میتونین به واتس آپ شماره ای که زیر درج شده پیام بدین واستون اوکی میکنیم   مزایای استفاده از ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

سکس آنان كه با سكس مخالف هستند زودتر به انزال می‌رسند، زیرا ذهن منقبض آنان عجله دارد تا از شر آن خلاص شود. پژوهش‌های معاصر چیزهای بسیار تعجب‌آوری را می‌گویند، حقایق شگفت‌آور. برای نخستین بار، مسترز و جانسون Masters and Johnson در مورد آمیزش عمیق جنسی مطالعه علمی ‌انجام ... ...

کیس اختلال دوقطبی - مصاحبه با بیمار دو قطبی  - نمونه مصاحبه با بیمار دوقطبی

کیس اختلال دوقطبی - مصاحبه با بیمار دو قطبی - نمونه مصاحبه با بیمار دوقطبی

تعداد صفحات: 11 نوع فایل: WORD   + فایل هدیه: نمونه مصاحبه تشخیصی افسردگی و اعتیاد (8صفحه)   فهرست مطالب: شرح حال (مشخصات، علت ارجاع، شکایت عمده، مشکلات موجود و ...) معاینه وضعیت روانی تشخیص مصاحبه   بخشی از متن فایل: م: خوابت چطوره؟ ب: زیاد خوب نیست، اگار ... ...

پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن

پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 27پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهکیست تخمدان هموراژیک چیستانواع کیست هموراژیککیست‌های فولیکولارکیست‌های لوتئالعلائم کیست هموراژیک علت کیست هموراژیک عوارض کیست ... ...

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt شامل 4 فایل پاورپوینت سلول های بنیادین به زبان ساده: 1. 33 اسلاید: تاریخچه سلول های بنیادی / تعریف سلول های بنیادی / ویژگی های سلول های بنیادی / گونه های سلول بنیادی / انواع سلول ... ...

پاورپوینت بازسازی ویرانه ها درس 22 مطالعات اجتماعی پنجم

پاورپوینت بازسازی ویرانه ها درس 22 مطالعات اجتماعی پنجم

  عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت بازسازی ویرانه ها درس 22 مطالعات اجتماعی پایه پنجم فرمت: پاورپوینت ppt   تعداد اسلاید: 19   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسیبکارگریی افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار ... ...

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

عنوان پاورپوینت: پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 26   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسی   فونت ... ...

مجموعه 4 عددی طرح معرق جنگنده

مجموعه 4 عددی طرح معرق جنگنده

دانلود مجموعه 4 عددی طرح جنگنده  شامل 4 طرح معرق جنگنده :  1. طرح معرق جنگنده تایفون 2.طرح معرق جنگنده چند منظوره 3.طرح معرق جنگنده حامل 4.طرح معرق جنگنده هریر   دارای راهنمای اسمبل قطعات ابتدا نقشه ها را چاپ کرده و سپس به روی تخته انتقال داده و برش زده و با توجه به ... ...

قالب آماده رنگی پلاک خودرو word

قالب آماده رنگی پلاک خودرو word

قالب آماده رنگی پلاک خودرو word مناسب برای چاپ روی برگه A3 ... ...

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf Solutions Manual for Design and Analysis of Experiments – 8th حل تمرین های کتاب طراحی و تحلیل آزمایش ویرایش 8 فصل های 2 تا 15 814 صفحه pdf ... ...

پاورپوینت درس هجدهم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم تعیین نوع کسب و کار

پاورپوینت درس هجدهم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم تعیین نوع کسب و کار

                نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 12 اسلاید   قسمتی از متن پاورپوینت: بخش 18 تعیین نوع کسب و کار کسب و کاربه تمامی فعالیت های تولیدی، خدماتی، خرید و فروش کالا ها با هدف سودآوری، کسب و کار گویند. فروش و انتقال کالا ها و ... ...

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

عنوان پاورپوینت درسی : دانلود پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی پایه دوازدهم   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 27   شامل: متن درس و شعر، معنای روان متن درس و شعر، معنای واژگان مهم، آرایه ها، کارگاه متن پژوهی همراه با جواب، قلمرو زبانی، قلمرو ... ...

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

نوع فایل: power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها:‌ 43 اسلاید   تصویری از پاورپوینت: این پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرایش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلاید ذکر شده تهیه و تنظیم شده است. با بکارگیری نمودار ها ، تصاویر جالب و جذاب و دسته ... ...

دانلود حل المسائل کتاب انتقال حرارت هدایتی دیوید هان و نجاتی اوزیشیک David Hahn

دانلود حل المسائل کتاب انتقال حرارت هدایتی دیوید هان و نجاتی اوزیشیک David Hahn

دانلود حل المسائل کتاب انتقال حرارت هدایتی دیوید هان و نجاتی اوزیشیک David Hahn   تعداد صفحات : 574 فرمت: PDF + دستنویس زبان: لاتین ویرایش: سوم عنوان لاتین: Heat Conduction نویسندگان: دیوید هان و نجاتی اوزیشیک David Hahn - Necati Ozisik   این حل المسائل، کل فصل های ... ...

طرح  معرق کشتی هانسیاتیک

طرح معرق کشتی هانسیاتیک

طرح معرق کشتی هانسیاتیک  دارای راهنمای اسمبل قطعات ابتدا نقشه ها را چاپ کرده و سپس به روی تخته انتقال داده و برش زده و با توجه به شماره گذاری قطعات و همچنین شکل کامل شده آن ، آنها را به هم وصل کنید. در دو فرمت : jpg و PDF تعداد صفحه :4 عدد   ... ...

حل المسائل کتاب معادلات دیفرانسیل و مسائل مقدار مرزی دیپریما و بویس ویرایش نهم William Boyce

حل المسائل کتاب معادلات دیفرانسیل و مسائل مقدار مرزی دیپریما و بویس ویرایش نهم William Boyce

حل المسائل کتاب معادلات دیفرانسیل و مسائل مقدار مرزی دیپریما و بویس ویرایش نهم William Boyce   تعداد صفحات: 752 فرمت: PDF زبان: لاتین ویرایش: نهم عنوان لاتین: Elementary Differential Equations and Boundary Value نویسندگان: ریچارد دیپریما و ویلیام بویس  William Boyce, ... ...

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان تئوری رفتار مصرف کننده در اقتصاد در 112 اسلاید

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان تئوری رفتار مصرف کننده در اقتصاد در 112 اسلاید

اقتصاد یا ترازمان به یک نظام اقتصادی در یک یا چند منطقه جغرافیایی یا سیاسی خاص اطلاق می‌شود و در برگیرنده تولید، توزیع یا تجارت و مصرف کالاها و خدمات در آن منطقه یا کشور می‌باشد. یک اقتصاد مجموع کل ارزش معاملات میان فعالان اقتصادی نظیر افراد، گروه‌ها، سازمان‌ها و حتی ... ...

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه درس 10 قرآن پایه هشتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایش   تعداد اسلاید: 26       پوشش کامل درس (جلسه اول و دوم) به همراه صوت آیات   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین ... ...


مطالب تصادفی

  • فیلم آموزشی نرم افزار AutoCad اتوکد
  • زمان عرضه گلکسی نوت 7 و قیمت احتمالی آن در چین
  • آموزش جستجوی حرفه ای در گوگل
  • همه چیز درمورد گیر فیت 2 ؛ دستبند هوشمند سامسونگ
  • بی پناهانی که المپیکی شدند
  • میکروب ها دریاچه ارومیه را قرمز کردند ؛ ناسا گزارش می دهد
  • خرید پستی عینک الکسینا Alixina شیشه مربعی
  • خرید اینترنتی عینک شیشه گرد Braiden
  • ست تیشرت و شرت ورزشی دوم پرسپولیس
  • میز همه کاره تیبل میت درجه یک Table Mate
  • آموزش دروس اول دبستان ویرایش جدید

فروشگاه اينترنتي كالاياب